Categorii

Viziteaza site-ul Blu3vision.ro pe ShopMania

Dreptul de returnare a produselor

Pentru a solicita returnarea unui produs (in termenul legal de 14 zile calendaristice de la primirea coletului), va rugam sa ne contactati telefonic. Costurile de expediere si ramburs sunt suportate de catre cumparator.

Datele bancare sau postale pentru rambursare(nume complet titular,IBAN fara spatiisi canca sau nume,adresa si oficiul postal)se expediaza pe e-mail, la adresa office@blu3vision.ro, precizandu-se,totodata, si numele pe care s-a efectuat comanda,un numar de telefon precum si seria si nr. facturii.Comandand in magazinul nostru,va dati acordul pentru returnarea banilor prin una dintre cele doua metode precizate.

Nu se trimit colete cu ramburs.taxa de expediere catre noi o suporta clientul.Dreptul de renuntare la cumparare este valabil doar pentru clientii persoane fizice.

Conform OUG nr.34/2004, renuntarea la cumparare se poate notifica in scris in termen de 14 zile calendaristice(termen in care se si expediaza produsul inapoi,dupa trimiterea notificarii).

Abuzul de orice fel se pedepseste cu blocarea contului de client iar sistemul nu va va mai permite sa efectuati comenzi pe site-ul blu3vision.ro .

ATENTIE! Produsele returnate trebuie sa fie intacte si curate,inclusiv ambalajele acestora(pentru care se foloseste ambalaj protector suplimentar,asa cum ati primit produsul ambalat). Daca produsele au fost deteriorate si nu mai  pot fi comercializate,acestea pot fi reevaluate valoric.

Definitia contractului de vanzare-cumparare : orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator,iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora,inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse,cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau la emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat(in ambalajul original cu toate accesoriile ,cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice,lovituri,ciobiri,zgarieturi,socuri,urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate.

Prevederile OUG 34/2004 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoane fizica sau grup de persoane fizice constituit in asociatii asa cum sunt ele definite la art.2, pct.2 OG21/1992 priviind protectia consumatorilor,republicata,cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora,diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii,caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE,punctul (47) din prezentare :pentru a stabilii natura,carcaterisitcile si modul de functionare a bunurilor,consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu,prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in aceeasi forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

Returul Produselor

Puteti solicita returul  de produse in urmatoarele cazuri : 

  • Produs nefunctional in primele 48 de ore(2 zile lucratoare)de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie,acesta va fi inlocuit cu un produs functional,in urma notificarii scrise.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier,va recomandam sa nu acceptati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate si fotografiat si se poate intocmi un proces verbak impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau deteriorare a produselorva este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatia ulterioara nu va vi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportor insarcinat de catre consumator,riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre trasnportor.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a  livrat alt produs decat cel comandat.

 

Costurile de retur pentru situatiile mai sus(nu si in cazul renuntarii la cumparare sau a produselor comandate gresit de catre cumparator) cad in sarcina magazinului blu3vision.ro .
Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre departamentul de relatii cu clientii in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Va recomandam sa expediati produsele prin curier rapid.

NOTA : In toate cazurile mentionate mai sus ,cu exceptia celeui referitor la defectele in perioada de garantie,produsele trebuie returnatr in starea in care au fost primite,in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Produsele nu trebuie sa prezinte modificari fizice,lovituri,zgarieturi,socuri,urme de folosire si/sau interventii neautorizate. Deterioararea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea acestora duce la refuzarea returului.

Produse excluse, fara drept de returnare

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate(cutia nedeschisa),cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa : 

a. Licente software

b. Consumabile(acumulatori,cartuse imprimanta,etc)

c. Produsele care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena(produsle de ingrijire/igiena personala,casti);

d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar(extensii de garantii,servere non-standard);

e. Servicii (testare,asamblare,montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

f. Hard-diskuri

Aceste limitati se aplica conform OUG 34/2014 art.16.